درب اتوماتیک, تولیدات

بهترین درب کرکره برقی کدام است ؟

خانه | درب اتوماتیک | بهترین درب کرکره برقی کدام است ؟

بهترین درب کرکره برقی کدام است ؟

بهترین درب کرکره برقی کدام است ؟

بهترین درب کرکره برقی کدام است ؟

درب های کرکره ای انواع متخلفی دارند اما برای اینکه بهترین خرید را داشته باشید و بتوانید در پولتان صرفه جویی کنید در این بازه از زمان تیغه های فولادی کرکره برقی از آلیاژ های جدید و نوظهور در بازار ایران است اما باید درمورد اینکه بهترین درب کرکره برقی کدام است ؟ بحث و بررسی های مورد نیاز را داشته باشیم و با تحقیقات کامل بهترین را انتخاب کنیم. پس تا انتها با ما در این مقاله همراه باشید و شماهم اگر نظر یا تجربه ای در این زمینه دارید با دیگران به اشتراک بگذارید.

 

 

انتخاب درب کرکره ای

 

درب کرکره برقی چیست و انواع درب کرکره برقی !!!

درب کرکره برقی همانطور که از اسمش مشخص است حالت کرکره ای دارد و در جهت بالا و پایین باز و بسته می شود و به صورت برقی و تمام اتوماتیک عمل می کند که این کار را موتور ساید کرکره برقی انجام می دهد که در مقاله ای انواع موتور های ساید کرکره برقی را مفصل توضیح خواهیم داد.

خب تا اینجا متوجه شدیم که درب های کرکره ای انواع مختلفی دارند و در جهت بالا و پایین و به صورت عمودی توسط موتور به صورت تمام اتوماتیک بازو بسته می شوند اما لازم است در مورد انواع درب های کرکره ای و اجزای آن ها توضیحاتی را بدهیم.

برای اینکه بتوانید قیمت درب کرکره ای فولادی را استعلام بگیرید و بدانید نسبت به هر اندازه ای قیمت آن چقدر می شود پیشنهاد میکنم که حتما روی دکمه ی زیر کلیک کنید و خودتان قیمت درب منزل یا محل کارتان را محاسبه کنید.

انواع درب های کرکره ای:

ما در بازار دو نوع درب کرکره ای فولادی و آلومینیوم داریم که درب کرکره ای آلومینیوم قدمت بیشتری نسبت به تیغه فولادی دارد و اکثر مردم زمانی که صحبت از درب کرکره ای می شود آن را با آلومینیوم می شناسند. اما متوجه این موضوع باشید که تیغه های فولادی کرکره برقی نسل جدیدی از کرکره برقی است که مدتی بیش نیست که در بازار وارد شده و هنوز کسی زیاد در مورد آن نمی داند اما در اینجا ما نمونه ای از تیغه های فولادی برای شما به تصویر میکشیم که یک دید کلی از این نوع تیغه ها داشته باشید

این دو نوع تیغه فولادی ساده و پانچ دار از تیغه های فولادیست که شما مشاهده می کنید و نوع پانچ دار بیشتر درزیبایی درب کارایی دارد و جهت تهویه هوا و بالا بردن دید از داخل به بیرون و برعکس

اجزای اصلی درب کرکره ای با تیغه فولادی

درب کرکره برقی فولادی اجزای متفاوتی دارد که میتوان به موارد زیر اشاره کرد

  • تیغه فولادی که از ورق فولادیست و ضخامت ۰.۸ و ۱ میلیمتر دارد
  • ریل فولادی برای حرکت تیغه ها داخل ریل
  • شفت رول که تیغه های فولادی دور آن پیچیده می شوند
  • موتور کرکره برقی برای بازو بسته کردن درب
  • ریموت و کنترلر برای اتوماتیک کردن سیستم درب
  • کپس تیغه فولادی(این یک قطعه ی کوچکیست که زمانی که تیغه ها داخل هم قرار میگیرند بین آنها با پیچ های تایوانی محکم بسته می شوند و مانع از سر و صدای درب می شود.)

 

قفل برقی درب کرکره فولادی تیغه کرکره فولادی 1 میلیمتر موتورکرکره برقی ساید گلوبال DC 600 با UPS

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اجزای کلی درب کرکره ای فولادی را مطالعه کرده اید و ما سعی کردیم که به صورت خیلی خلاصه و مفید درب کرکره ای را توضیح دهیم حال برای این که بدانید بهترین درب کرکره برقی کدام است؟ کافیست که به موارد زیر توجه کنید

۱ – درب کرکره برقی باید از جنس فولاد باشد که این از مهمترین های انتخاب در درب کرکره ایست

۲ – کرکره برقی باید دارای رنگ الکترو استاتیک باشد

۳ – درب کرکره ای با موتور مناسب را داشته باشد نسبت به وزن درب و اندازه درب باید بهترین و مناسبترین موتور را انتخاب کنید

۴ – ورق استفاده شده در تیغه های فولادی باید درجه یک و از مواد اولیه فولادی باشد. که ورق های ما از بهترین ورق ها در خاورمیانه است و تولید مجتمع فولاد مبارکه اصفهان می باشد.

۵ – درب کرکره برقی باید کپس را داشته باشد که از سرو صدا جلوگیری کند

اگر این نکات را در زمانی که میخواهید خریداری کنید مورد بررسی قرار دهید و از فروشنده بخواهید که برایتان توضیح دهد شک نکنید که بهترین درب را برای خانه یا منزلتان انتخاب خواهید کرد.

 

برچسب های نوشته :
اجزای تشکیل دهنده درب های کرکره ای اتوماتیک انواع تیغه های فولادی درب کرکره ای انواع درب اتوماتیک انواع درب کرکره ای فولادی برقی بهترین درب کرکره برقی کدام است ؟ تاریخچه درب های اتوماتیک تفاوت درب کرکره ای فولادی و آلومینیوم تولید درب کرکره فولادی تیغه آلومینیوم DC تیغه آلومینیوم استاندارد تیغه فولادی درب کرکره ای تیغه فولادی درب کرکره برقی در اصفهان خرید درب اتوماتیک درب اتوماتیک درب اتوماتیک ریلی درب اتوماتیک شیشه ای درب اتوماتیک پارکینگ درب برقی کرکره ای درب برقی کرکره ای اتوماتیک درب کرکره ای درب کرکره ای اتوماتیک درب کرکره ای اتوماتیک فولادی درب کرکره ای ضد سرقت درب کرکره ای فولادی درب کرکره ای فولادی یا آلومینیوم درب کرکره ای فولادی یا آلومینیوم کدام بهتر است؟ درب کرکره ای پارکینگی درب کرکره برقی درب کرکره‌ای آلومینیوم اتوماتیک درب کرکره‌ای آلومینیوم خورشیدی درب کرکره‌ای آلومینیوم دیواری درب کرکره‌ای آلومینیوم سفارشی درب کرکره‌ای آلومینیوم میانه‌ای ساخت و مزایای درب کرکره‌ای آلومینیوم ضخامت ورق تیغه فولادی درب کرکره ای فواید و مزایای درب کرکره برقی فولادی: محاسبه قیمت درب کرکره ای فولادی مزایای درب کرکره‌ای از آلومینیوم موتور های درب کرکره ای اتوماتیک ورق تیغه فولادی پانل درب کرکره ای اتوماتیک چند نمونه از درب‌های کرکره‌ای کرکره اتوماتیک فولادی کرکره برقی کرکره برقی اتوماتیک

برای دریافت مشاوره رایگان با پر کردن فرم زیر کارشناسان ما با شما تماس می گیرند!!

دیدگاهتان را بنویسید

عضویت در خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از تمام تغییرات و تخفیف ها همچنین پیشنهاد های ویژه ی محصولات با خبر شوید.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟