درب اتوماتیک

درب کرکره برقی برای طلا فروشی ها

خانه | درب اتوماتیک | درب کرکره برقی برای طلا فروشی ها

درب کرکره برقی برای طلا فروشی ها

درب کرکره برقی برای طلا فروشی ها

درب کرکره برقی برای طلا فروشی ها

طلافروشی ها و صرافی ها به دلیل نوع کسب و کارشان، حساسیت های زیادی نسبت به مسائل امنیتی دارند. استفاده از درب کرکره ای فولادی برای امنیت یک طلافروشی از اهمیت بالایی برخوردار است و برای مغازه طلا فروشی می تواند راه حل موثری را ارائه دهد.

آنها نه تنها در برابر شکستگی محافظت می کنند، بلکه می توانند به تنظیم دمای داخل مغازه و جلوگیری از ورود گرد و غبار و زباله کمک کنند.

استفاده از کرکره برقی آسان است و با فشردن یک دکمه می توان آنها را باز و بسته کرد و آنها را به انتخابی مناسب برای هر صاحب طلافروشی تبدیل می کند. با این حال، انتخاب کرکره برقی مناسب نیاز به بررسی دقیق دارد.

با توجه به افزایش میزان سرقت ها در سراسر کشور، این حساسیت ها افزایش نیز یافته است. در این مقاله به نکات فنی و موارد مربوط به خرید و ساخت درب کرکره برقی برای طلا فروشی ها می پردازیم.

با ما تا پایان این مقاله همراه باشید تا تک به تک نکات مربوط به کرکره برقی طلافروشی و کرکره برقی صرافی را با یکدیگر مورد بحث قرار دهیم.

کرکره برقی با امنیت بالا مخوص طلا فروشی ها

 

انتخاب مناسب درب کرکره برقی برای طلا فروشی ها

درب کرکره برقی برای طلا فروشی ها در مدل های مختلفی از جمله آلومینیوم، فولادی ساده و فول پانچ موجود هستند. که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارد، بنابراین مهم است که یکی را انتخاب کنید که کاربرد بهتری مطابق با نیاز شما داشته باشد.

کرکره های آلومینیومی سبک وزن و مقاوم در برابر خوردگی هستند که آنها را برای استفاده در فضای باز ایده آل می کند. کرکره های فولادی دارای وزن سنگین تری هستند و می توانند محافظت بیشتری در برابر فضار و ضربه ارائه دهند.

انواع کرکره برقی طلافروشی و صرافی

برای صرافی و طلافروشی ها از انواع مختلفی از کرکره برقی ضدسرقت و کرکره برقی امنیتی استفاده می شود. این کرکره برقی های ضد سرقت شامل:

این که از کدام یک از کرکره های برقی استفاده کنیم به عوامل مختلفی بستگی دارد. مثلا طلافروشی ها عموما دارای ویترین هستند. بنابراین استفاده از کرکره برقی فولادی ساده و فول پانچ گزینه مناسبی برای طلافروشی ها است.

در صورت استفاده از این دو نوع کرکره برقی ضدسرقت، ویترین مغازه طلافروشی حتی در زمان بسته و تعطیل بودن مغازه همچنان دیده خواهد داشت و این می تواند یک مزیت خوب برای شما باشد. اگر طلافروشی داخل پاساژ باشد یا در خیابان واقع شده باشد، در انتخاب نوع کرکره برقی برای طلافروشی اثر گذار است.
برای صرافی ها، کرکره برقی فولادی ساده گزینه مناسبی می باشد. چرا که ویترین صرافی با طلافروشی کاملا متفاوت است.

خلاصه کلام که قبل از ساخت درب کرکره برقی برای طلا فروشی ها و صرافی ها، باید دقیقا نوع کاربری مغازه و فروشگاه مشخص باشد، هم چنین بایستی ملاحظات امنیتی نیز در نظر گرفته شود.

به عنوان مثال کرکره برقی صرافی و طلافروشی بایستی حتما ضدسرقت، با امنیت بالا، ضدضربه و سنگین باشد. چرا که اولویت اول در خرید کرکره برقی طلافروشی و صرافی، مسئله امنیت است.

 

درب کرکره برقی برای طلا فروشی ها با توجه به طراحی و دیزاین

کرکره های برقی در طیف وسیعی از طرح ها، از ساده و کاربردی تا آراسته تر و تزیینی هستند. هنگام انتخاب طرح، زیبایی کلی مغازه طلاسازی خود را در نظر بگیرید. اگر مغازه ای مدرن و شیک دارید، ممکن است بخواهید کرکره هایی با طراحی تمیز و مینیمال را انتخاب کنید. از طرف دیگر، اگر مغازه شما حس سنتی تری دارد، ممکن است بخواهید کرکره هایی با جزئیات تزئین شده تر انتخاب کنید.

انتخاب ویژگی های مناسب درب کرکره برقی برای طلا فروشی ها

کرکره برقی برای مغازه طلا فروشی می توانند دارای طیف وسیعی از ویژگی ها باشند، مانند عملکرد کنترل از راه دور، قفل خودکار و هشدارهای داخلی. در نظر بگیرید که کدام ویژگی برای شما و مغازه طلافروشی شما مهم است. به عنوان مثال، اگر اغلب به تنهایی در مغازه خود کار می کنید، ممکن است بخواهید کرکره هایی با قفل خودکار انتخاب کنید تا یک لایه امنیتی اضافی ایجاد کنید.

انتخاب کرکره برقی مناسب برای طلافروشی شما می تواند کاری دلهره آور باشد. برای اطمینان از اینکه تصمیم درستی می گیرید، مهم است که به دنبال کارشناس حرفه ای باشید. همکاری با شرکت آگما تولید کننده تیغ های فولادی کرکره برقی ایران را در نظر بگیرید که می تواند مشاوره تخصصی ارائه دهد و به شما در انتخاب کرکره مناسب برای نیازهای خاص شما کمک کند. با راهنمایی آنها، می توانید مطمئن باشید که سرمایه گذاری درست و عقلانی ای در امنیت و حفاظت از طلافروشی خود انجام می دهید.

مزایای استفاده از درب کرکره برقی برای طلا فروشی ها و صرافی ها

  1. این درب ها شیک و زیبا بوده و نمای بیرونی طلا فروشی و صرافی را لوکس و زیبا می کنند.
  2. امنیت طلافروشی و صرافی افزایش پیدا کرده و ورود افراد غیرمجاز به طلافروشی و صرافی غیر ممکن می شود.
  3. امکان نفوذ و آسیب زدن به این درب ها وجود ندارد. زیرا این درب ها بسیار سخت و مقاوم می باشند.
  4. امکان ورود گرد و غبار و آلودگی به داخل مغازه طلا و جواهرات وجود ندارد. بنابراین هر روز شاهد حجم بالایی از گرد وغبار داخل مغازه نخواهیم بود.
  5. به دلیل تردد کنترل شده ، از اموال و سرمایه شما به خوبی محافظت می شود.
  6. به علت باز و بسته شدن سریع و کنترل شده ، انرژی سرمایشی و یا گرمایشی داخل مغازه حفظ می گردد.

 

  • موتور کرکره برقی

در زمان نصب و ساخت کرکره برقی برای طلافروشی و صرافی، یکی از مهم ترین نکات، انتخاب و خرید موتور کرکره برقی مناسب است. از آنجایی که کرکره های برقی ضدسرقت و امنیتی دارای وزن سنگین هستند، حتما بایستی از یک موتور کرکره برقی قدرتمند استفاده کنیم. موتور ما می تواند ساید باشد یا توبلار. توان و نوع موتور حتما باید با توجه به نوع پروژه، وزن کرکره برقی، ابعاد کرکره برقی و دیگر موارد انتخاب و تعیین شود.

  • ریل کرکره برقی

یکی از اجزای کرکره برقی که استحکام آن در امنیت کرکره برقی تاثیر مستقیم دارد، ریل کرکره برقی است. توصیه ما به شما دوستانی که قصد نصب کرکره برقی برای طلافروشی و صرافی را دارید این است که ریل کرکره برقی حتما فولادی باشد و ضخامت ورق آن به اندازه ای باشد که امکان نفوذ سارقان را به حداقل ممکن برساند. شایان ذکر است که هر چقدر عمق ریل بیشتر باشد، امنیت کرکره برقی طلافروشی و صرافی افزایش خواهد یافت.

  • قفل کرکره برقی

در کارخانه و شرکت آگما نوع جدیدی از قفل کرکره برقی ضدسرقت وجود دارد که به واقعا ضدسرقت بوده و دارای ویژگی های خاصی است که در هیچ قفل دیگری وجود ندارد. این قفل با ولتاژ ۲۴ ولت کار می کند و با نصب این قفل بر روی کرکره برقی طلافروشی و صرافی تان، دیگر نیازی یه استفاده از قفل آویز و کتابی نیست. تصویر این قفل در پایین آمده است.

قفل برقی درب کرکره فولادی

 

  • قیمت درب طلافروشی

درب کرکره برقی برای طلا فروشی ها ، در مدل های مختلفی طراحی و تولید می شوند. با توجه به نوع درب ، قیمت درب مغازه طلا و جواهرات متفاوت است. یکی از عوامل اثرگذار بر قیمت چنین درب هایی ، آپشن ها و قابلیت های درب می باشد. گاهی کارفرما سفارش می دهد که درب موردنظر خود از چندین قابلیت خاص برخوردار باشد که این مسئله موجب افزایش قیمت می گردد.

جنس متریال مورد استفاده در درب و مقاومت آنها بر تعیین قیمت درب بسیار اثرگذار می باشند. شما می توانید برترین درب مغازه طلا  و جواهرات را از آگمارول خریداری نمایید. بدین ترتیب مقاوم ترین و مدرن ترین درب طلافروشی را با قیمت مناسب خریداری می کنید. آگمارول ، بزرگترین تولیدکننده انواع درب های کرکره ای مدرن و هوشمند می باشد.

  • خرید کرکره برقی

برای خرید کرکره برقی صرافی و طلافروشی فقط کافیست با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید، حتی میتوانید با مراجعه به وب سایت ما به صورت آنلاین قیمت درب کرکره برقی خود را محاسبه کنید و قیمت آن را مشاهده کنید و در لحظه خرید خود را انجام دهید. سعی ما بر این است که خرید را برای شما ساده کرده و گزینه های مناسب برای خرید کرکره برقی طلافروشی و صرافی را به شما عزیزان معرفی کنیم. در زمان خرید کرکره برقی طلافروشی و خرید کرکره برقی صرافی، حتما به امنیت کار، نوع موتور، استحکام و خدمات پس از فروش آن دقت کنید.

  • فروش کرکره برقی طلافروشی و صرافی

در شرکت آگما (آرمان گستر مهر اسپادانا) انواع کرکره های برقی فولادی تولید و به فروش می رسد. بسته به نیاز شما ما نوع خاص و مناسبی از کرکره برقی را که برای طلافروشی و صرافی مناسب باشد به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم.

 

  • نصب کرکره برقی طلافروشی و صرافی

نصب کرکره برقی صرافی و طلافروشی تفاوت چندانی با نصب دیگر کرکره های برقی ندارد. البته با توجه به حساسیت های امنیتی کرکره برقی طلافروشی و کرکره برقی صرافی و هم چنین بحث ظرافت و زیبایی کار، تیم نصب بایستی دقت بیشتری در نصب کرکره برقی طلافروشی و صرافی به کار ببرند تا نتیجه کار مطلوب باشد.

 

 

 

 

برچسب های نوشته :
اجزای تشکیل دهنده درب های کرکره ای اتوماتیک انواع تیغه های فولادی درب کرکره ای انواع درب اتوماتیک انواع درب کرکره ای فولادی برقی بهترین درب کرکره برقی کدام است ؟ تاریخچه درب های اتوماتیک تفاوت درب کرکره ای فولادی و آلومینیوم تولید درب کرکره فولادی تیغه آلومینیوم DC تیغه آلومینیوم استاندارد تیغه فولادی درب کرکره ای تیغه فولادی درب کرکره برقی در اصفهان خرید درب اتوماتیک درب اتوماتیک درب اتوماتیک ریلی درب اتوماتیک شیشه ای درب اتوماتیک پارکینگ درب برقی کرکره ای درب برقی کرکره ای اتوماتیک درب کرکره ای درب کرکره ای اتوماتیک درب کرکره ای اتوماتیک فولادی درب کرکره ای ضد سرقت درب کرکره ای فولادی درب کرکره ای فولادی یا آلومینیوم درب کرکره ای فولادی یا آلومینیوم کدام بهتر است؟ درب کرکره ای پارکینگی درب کرکره برقی درب کرکره‌ای آلومینیوم اتوماتیک درب کرکره‌ای آلومینیوم خورشیدی درب کرکره‌ای آلومینیوم دیواری درب کرکره‌ای آلومینیوم سفارشی درب کرکره‌ای آلومینیوم میانه‌ای ساخت و مزایای درب کرکره‌ای آلومینیوم ضخامت ورق تیغه فولادی درب کرکره ای فواید و مزایای درب کرکره برقی فولادی: محاسبه قیمت درب کرکره ای فولادی مزایای درب کرکره‌ای از آلومینیوم موتور های درب کرکره ای اتوماتیک ورق تیغه فولادی پانل درب کرکره ای اتوماتیک چند نمونه از درب‌های کرکره‌ای کرکره اتوماتیک فولادی کرکره برقی کرکره برقی اتوماتیک

برای دریافت مشاوره رایگان با پر کردن فرم زیر کارشناسان ما با شما تماس می گیرند!!

دیدگاهتان را بنویسید

عضویت در خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از تمام تغییرات و تخفیف ها همچنین پیشنهاد های ویژه ی محصولات با خبر شوید.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟