لیست قیمت تیغه فولادی کرکره برقی

آگما رول

تیغه فولادی کرکره برقی چیست؟

تیغه فولادی کرکره برقی از ورق های گالوانیزه فولادی تشکیل شده است که به صورت وق هایی با ضخامت ۰.۸ ، ۱ و ۱.۲ میلیمتر به صورت رول هایی با وزن های مختلف در کارخانۀ شرکت آرمان گستر مهر اسپادانا موجود می باشد.

این ورق ها داخل دستگاه تولید تیغه های فولادی درب کرکره برقی قرار می گیرد و خروجی دستگاه به صورت تیغه فولادی می باشد، که بعد از تولید در قسمت مونتاژ با قرار گرفتن داخل یکدیگر به ابعاد مختلف درب کرکره ای را تشکیل می دهند.

جنس تیغه های فولادی از چیست؟

جنس تیغه های فولادی از ورق های گالوانیزه تشکیل شده است و ضخامت های مختلفی دارد. تیغه های فولادی  همان ورق های فولادی هتند که با ایجاد روکشی از جنس فلز روی پوشانده شده اند که از اکسید شدن ورق ها جلوگیری می کند و زنگ نمیزند.

این نوع تیغه را برای درب های کرکره برقی استفاده می کنند که در برابر گرما، سرما، فشار و ضربه مقاوم هستند و دوام آنها بالای ۲۰ سال می باشد.

تیغه فولادی کرکره
تیغه فولادی کرکره برقی ساده
تیغه فولادی درب کرکره پانچ دار
تیغه فولادی کرکره برقی پانچ دار

لیست قیمت تیغه فولادی درب کرکره ای

برای سفارش یا استعلام تیغه فولادی کرکره برقی آگما که در دونوع ساده و پان چدار می باشد، شما میتوانید از ما استعلام بگیرید و قیمت دقیق را از ما بپرسید.

امنیت درب های کرکره ای با تیغه فولادی کرکره برقی آگما

چرا ما اسرار داریم که امنیت درب های کرکره ای با تیغه فولادی بالا است؟

این روز ها امنیت برای یک زندگی راحت و با آرامش از اهمیت زیادی برخوردار است و هر مکان چه از منازل و چه فروشگاه های بزرگ باید به فکر امنیت و نگهداری آن باشند که دارایی  هایی  که سال ها برای آن تلاش کرده اند در امان بماند و دیگر استرس نداشته باشند.

تیغه  فولادی  کرکره برقی آگما این مهم را برای شما فراهم می کند ولی ما بر اساس دلایلی این را بیان می کنیم که شما بدانید ما همینطور برای راه رضای خدا حرف نمیزنیم. حالا میخواهیم دلایلی که باعث امنیت زیاد تیغه های فولادی می شود را برایتان مورد بررسی قرار دهیم تصمیم با شماست!!

۱- اولین دلیلی که امنیت تیغه فولادی کرکره برقی آگما را تضمین می کند وزن این تیغه است. درسته که وزن نسبتا سنگینی نسبت به تیغه های آلومینیومی دارد اما همین وزن سنگین باعث می شود افراد توانایی بلند کردن آن را نداشته باشند و حتی اگر سه الی چهار نفر هم شوند باز توانایی این کار را ندارند.

۲- دومین دلیلی که باعث افزایش امنیت می شود ریل ها ی فولادی ای که هنگام نصب درب کرکره فولادی کار می شود است. این ریل ها خود از جنس فولاد است و با ضخامت های ۱/۵ و ۲ میلیمتر می باشد و چون جنس آن فولادیست به چهارچوب یا فریم جای درب جوش می شود و در برابر فشار و ضربه استقامت بی نظیری دارد.

۳- دلیل سوم قفل های فولادی درب کرکره ای است. این قفل ها در دو نوع ساده که توسط قفل کتابی به صورت دستی درب قفل می شود و قفل های ساده هم از جنس فولاد است و با عملیات جوشکاری به پاشنه درب جوش  می شود.

 اما نوع دوم قفل، قفل برقیست که امنیت زیادی دارد و مزیت خوبی که دارد این است که این قفل به پاشنه جوش می شود و دو به دلیل اینکه به متور متصل است زمانی که ریموت از کار بیافتد به هر دلیلی درب تا انتها پایین یا بالا می رود و خود به صورت اتوماتیک قطع می شود و از خراب شدن یا سوختن موتور و فشار آمدن به موتور کرکره برقی جلوگیری می کند. 

۴- آخرین دلیل امنیت بالا درب های کرکره ای با تیغه فولادی پاشنه ایست که به تیغه ی انتهایی فولادی جوش می شود و به تیغه ی انتهایی معروف است. اکثر نصاب ها ریلی کف زمین کار می کنند و این تیغه ی انتهایی هنگام پایین آمدن درب درون ریل کف زمین قرار میگیرد که از دست انداختن زیر درب جلوگیری می کند.

قفل ساده درب کرکره برقی فولادی
قفل برقی درب کرکره فولادی

چرا تیغه فولادی کرکره برقی آگما را خریداری کنیم؟

شرکت آرمان گستر با نام تجاری آگما در اصفهان تولید کننده ی انواع تیغه های فولادی درب کرکره ای ساده و پانچ دار را تولید می کند.

  • ما دارای دستگاه پانچینگ مخصوص پانچ کردن تیغه فولادی به صورت فول پانچ هستیم
  • ما دارای دستگاه تولید کننده تیغه فولادی یا دستگاه رول فرمینگ هستیم
  • ما دارای اتاق رنگ الکترواستاتیک تمام اتوماتیک هستیم
  • ما دارای کوره ی رنگ پزی ۶ متری هستیم.

کارخانه آگما با بیش از ۱۰ سال سابقعه درخشان در کشور توانسته نظر تمامی با نک ها را به خود جلب کند و با تولید، اجرا و نصب درب های کرکره ای بانک های ملی و صادرات در استان اصفهان افتخار آفرین باشد.

برای سفارش یا استعلام تیغه های فولادی درب کرکره ای که در دونوع ساده و پانچ دار می باشد، شما میتوانید از ما استعلام بگیرید و قیمت دقیق را از ما بپرسید.

سر و صدای تیغه فولادی کرکره برقی آگما

خیلی از همکاران و مشتریان که شناختی در مورد تیغه فولادی کرکره برقی آگما ندارند درب برابر این نوع تیغه درب کرکره ای جبه گیری کرده و صبحت در مورد سرو صدای است که تیغه فولادی سرو صدای زیادی داره!! و از این دست بهانه ها

لازم به ذکر است که تیغه های فولادی شرکت آگما فاقد سرو صدا و بسیار استاندارد و با کیفیت تولید می شود و تیم نصب متخصص و حرفه ای که این مجموعه دارد دقت کافی را داشته و با ضمانت درب را نب و بدون سر وصدا تحویل مشتریان می دهند.

ابتدا دلایلی که مجموعه آگما می گوید که تیغه فولادی کرکره برقی آگما سر و صدای خیلی کمی دارد را مورد بررسی قرار میدهیم و پس از آن درب های کرکره ای که با تیغه فولادی نصب شده اند و سرو صدا درند را در موردش صحبت خواهیم کرد

ما می گوییم که درب کرکره ای تیغه فولادی سر و صدا ندارد چرا؟

  • تیغه های ما استاندارد بوده
  • ما در درب کرکره ای تیغه فولادی از کپس استفاده می کنیم که جنس این کپس ها از پلیمر یا پلاستیک فشرده و کاملا تو پر است و جنس نرمی دارد و در برابر ضربه مقاوم است. کپس ها باث توازن تیغه ها و جلوگیری از جابجا شدن تیغه ها می شود
  • در نصب درب کرکره ای فولادی ما از تراز لیزری برای دقیق تر نصب کردن ریل های فولادی استفاده می کنیم
  • اندازه تیغه ها و اف بودن تیغه ها از ویژگی های ماست

حالا چرا بعضی از مشتریان یا همکاران می گویند که تیغه فولادی سر و صدا دارد؟

استاندارد نبودن تیغه ها یا جنس تیغه که به جای فولادی از گالوانیز استفاده می شود و به اسم فولادی فروخته می شود.

استفاده نکردن از کپس با کیفیت یا عدم استفاده از کپس یا می توان گفت استفاده از جنس فلزی مابین دو تیغه که به مرور زمان این زایده از بین میرود و سابیده می شود و توازن و نظم تیغه ها را برهم میزند و باعث سر و صدا می شود

نصب غیر حرفه ای!! خیلی مهم است که در نصب تیغه فولادی کرکره برقی دقت لازم را داشته باشیم و تمامی نکات مهم نصب را رعایت کنیم، چرا که زمانی که درب تراز نصب نشود خود ایجاد سر و صدا می کند. پس سعی کنید موقع نصب درب از تخصص و مهارت داشتن نصاب مطمئن شوید.

کپس تیغه فولادی

چرا از تیغه های فولادی برای درب های کرکره ای استفاده کنیم؟

یکی از پر کاربرد ترین تیغه های درب کرکره ای، تیغه های فولادی می باشد، که از ویژ گی های مفیدی بر خوردار هستند. امروزه برای امنیت، کیفیت و صرف هزینه مناسب در دراز مدتت از تیغه های فولادی استاده می شود.

حال میخواهیم چند نکته ی قابل توجهی از مزیت های تیغه فولادی و همینطور معایب آن را دراین مقاله مورد بررسی قرار می دهیم…

مزایا و معایب تیغه فولادی کرکره برقی آگما چیست؟

  • این نوع تیغه با دوام بوده چراکه این نوع تیغه بالای ۲۰ سال میتواند دوام و کیفیت خود را حفظ کند.
  • این نوع تیغه جنس محکمی دارد، همانطور که اشاره کردیم این نوع تیغه از آلیاژ فولادی با روکش روی می باشد و فولاد که که اطلاع دارید از فلزات سخت به حساب می آید. برای همین این تیغه در برابر فشار و ضربه مقاوم است.
  • کیفیت تیغه های فولادی از دیگر مزایای آن است، ما در کارخانه شرکت آرمان گستر مهر اسپادانا تیغه هایی را تولید می کنیم که از ورق های با کیفیت مجتمع فولاد هستند و از کیفیت بالایی برخوردار می باشد.

معایب تیغه فولادی کرکره برقی آگما

  • وزن سنگین تیغه فولادی:

از نظر خیلی افراد جزء معایب آن به حساب می آید، اما لازم است بگویم که وزن سنگین این نوع تیغه باعث بالا رفتن امنیت می شود و از محل یا مکان کسب وکار یا زندگی را امن نگه می دارد.

مطمئنا شنیده اید که به تیغه های فولادی کرکره برقی درب ضد سرقت هم گفته می شود و اگر سنگین بودن وزن آن را در نظر نگیریم جزو مزایای آن می توان حساب کرد.

  • قیمت گران تیغه فولادی:

این  نوع تیغه نسبت به تیغه های آلومینیوم گران تر است که در نظر داشته باشید که جنس مرغوب و باکیفیت که استحکام بالایی دارد و همینطور امنیت را تضمین می کند طبیعی است که قیمت بالایی هم داشته باشد.

استعلام تیغه فولادی کرکره برقی آگما

درب های کرکره ای فولادی برقی

تیغه های فولادی را از کجا بخریم؟

تیغه های فولادی را می توان از فروشگاه آگما رول خریداری کرد. 

در هنگام خرید تیغه های فولادی، به نکات زیر توجه کنید:

  • جنس تیغه: تیغه های فولادی معمولاً از ورق های فولادی گالوانیزه ساخته می شوند. ورق های گالوانیزه با پوشش یک لایه روی یا روی و نیکل پوشانده می شوند تا در برابر زنگ زدگی و خوردگی مقاوم شوند.
  • ضخامت تیغه: ضخامت تیغه بر استحکام و دوام آن تأثیر می گذارد. ضخامت تیغه های فولادی معمولاً بین ۰.۷ تا ۱ میلی متر است.
  • نوع تیغه: تیغه های فولادی در دو نوع تک جداره و دو جداره موجود هستند. تیغه های تک جداره از یک ورقه فولادی تشکیل شده اند، در حالی که تیغه های دو جداره از دو ورقه فولادی با یک لایه فوم عایق در وسط تشکیل شده اند. تیغه های دو جداره عایق حرارتی و صوتی بهتری نسبت به تیغه های تک جداره دارند.
  • رنگ تیغه: تیغه های فولادی معمولاً در رنگ های مختلف مانند سفید، مشکی، نقره ای و طلایی موجود هستند.

قیمت تیغه های فولادی با توجه به جنس، ضخامت، نوع و رنگ آن متفاوت است.

برای سفارش یا استعلام تیغه های فولادی درب کرکره ای که در دونوع ساده و پان چدار می باشد، شما میتوانید از ما استعلام بگیرید و قیمت دقیق را از ما بپرسید.